sobota, 17 stycznia 2015

Dziergana zakładka do książki


Jak zwykle, kiedy nie mam nic nowego, czym mogłabym się pochwalić, wracam do moich starych, nie pokazywanych jeszcze tutaj prac. Ponieważ nigdy nie mam dość pomarańczowych drobiazgów, jakiś czas temu zrobiłam prostą zakładkę do książki w tym kolorze. Zakładka to szydełkowy kwiatek z ogonkiem z łańcuszka i ozdobnymi koralikami. Gadżet idealny dla szydełkoholiczki i molicy książkowej w jednej osobie :)

Jeśli pamięć mnie nie myli, wzór na kwiatek znalazłam w książce "Robótki szydełkowe" autorstwa Heidi Fuchs i Marii Natter.



4 komentarze:

  1. Bardzo ładna zakładka. Ten mały kwiatuszek na ogonku jest taką wisienką na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna zakładka - świetny kwiatuszek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zakladke, pomysl i zdjecie. Tez chce taka miec. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!