sobota, 12 września 2015

Ażurowo


Udało mi się skończyć serwetę z elementów! Nie jest to jakiś wielki wyczyn, bo tych elementów jest zaledwie szesnaście, więc udzierg nie jest zbyt wielki i robiło mi się go bardzo szybko.

Kwadraty łączyłam w trakcie szydełkowania i muszę przyznać, że ta część pracy najbardziej mnie denerwowała. Zdecydowanie wolę robić pojedyncze elementy, a potem je zszywać, niż łączyć na bieżąco. Przy tym wzorze nie miałam jednak wyboru.

Korzystałam ze schematu zamieszczonego na stronie manualni.pl (KLIK). Wzór jest bardzo prosty, przyjemny w robocie, łatwy do zapamiętania. Elementy po połączeniu tworzą ładną, harmonijną całość, więc świetnie się nadają na duże serwety, obrusy, firanki.

Moja serweta jest niewielka (bo została zrobiona na mały stolik) - mierzy ok. 60 x 60 cm. Zużyłam na nią niecały motek kordonka Maxi Madame Tricote.








21 komentarzy:

  1. Jest wspaniała! Strasznie mi się podoba! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serweta wyszła śliczna . Bardzo ładny wzór na zastosowanie do wielu rzeczy. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle delikatna, śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna!!Delikatna i pięknie się prezentuje w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladna, delikatna , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna delikatny wzorek i kolorek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Cudownie wygląda - jest delikatna i efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna jak chmurka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna serweta :-) Przepiękny wzór elementów - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna - uwielbiam takie koronkowe twory w beżowych, naturalnych barwach.

    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobrażam sobie taką firankę:-) Super wzór, faktycznie daje sporo możliwości:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyszła! Jeszcze jak starannie naciągnięta ;)
    Dobrze, że zdecydowałaś się na ten wzór. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna serweta!!! Śliczny, delikatny wzorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła piękna :) Tylko 16 elementów? Ja po zrobieniu 10 takich samych świruję :P Wzór piękny i oczywiście idealnie zblokowane ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna! Taka delikatna i idealna! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna serwetka, mam co ciebie podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!