piątek, 29 kwietnia 2016

Koloroterapia


Kocham kolory - dzierganie z pstrokatych nitek sprawia mi nieopisaną przyjemność. Średnio mnie interesuje, że gotowy udzierg nie będzie do niczego pasował, wystarczy, że żywe barwy cieszą oko w trakcie wybierania kordonków i szydełkowania.
Tak jest z serwetką, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać - powstała tylko i wyłącznie z tego powodu, że potrzebowałam kontaktu z wściekłym różem i jasnym pomarańczowym. Te dwa kolory niezawodnie poprawiają mi humor.
Pstrokaciznę uspokoiłam nieco dodatkiem szarego i białego. Kordonki, których używałam, to Kaja (pomarańczowy, biały) i Karat 8 (cała reszta). Serwetka jest spora, ma 36 cm średnicy.







16 komentarzy:

  1. Na zdjęciu nie wyglądają na wściekłe a nawet całkiem fajnie się komponują:-) Myślę, że gdyby serwetka była tradycyjnie biała, byłaby kolejną białą serwetką. Teraz przynajmniej widać ładny wzór:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna serwetka. Kolory idealne. Spokojnie, wiosennie...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely mandala, my dear, and gorgeous color scheme as well! Have a wonderful weekend! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór serwetki jest śliczny.kolory świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Szalejesz z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grau ist zwar nicht unbedingt meine Lieblingsfarbe, aber hier passt es wunderbar!
    Schönes Wochenende,
    Marjan

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta :-) Cudne połączenie kolorów i prześliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dobrałaś kolory! Wcale ta pstrokacizna nie rzuca się w oczy, wszystko wygląda spójnie i ładnie :) A wzór cudowny! Efekt końcowy - rewelacja :) Zawsze z przyjemnością podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka terapia kolorami jak najbardziej na tak !!! Piękna serwetka , efektowna , wiosenna. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie serwetki, aż cieszą oko kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa Radość Tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi, możemy sobie podać rękę, bo ja też uwielbiam kolory :))) I zestawianie ich ze sobą i kontrasty :))) Piękna delikatna ale z kolorowym charakterem serweteczka powstała :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastic!! ♥ Pretty pattern and nice color combination. Have a nice day!
    Nata xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała podkładka :-) Cudne kolory i perfekcyjne wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!