sobota, 4 czerwca 2016

Śniadankoumilacz


Zrobiłam sobie podkładkę pod talerzyk umilającą śniadania - bo smaczne jedzenie w ładnych dekoracjach robi się jeszcze smaczniejsze ;)

Podkładka ma wymiary 31 na 25 centymetrów, jest zrobiona z włóczki bawełnianej Almina (czerwona i różowa) i VSV Scarlet (miętowa). Składa się z dwunastu szydełkowych kwadratów zszytych przezroczystą, żyłkową nicią oraz improwizowanej bordiury. Na rogach podkładki zawiązałam frędzelki w różnych kolorach, żeby było weselej.








Z bordiury jestem bardzo zadowolona - myślę, że wyglądałaby świetnie jako wykończenie pledu. Wyrysowałam schemat, może przyda się którejś z Was :)




30 komentarzy:

  1. It's wonderful, my dear! And the color scheme you've chosen is simply perfect. Have a lovely weekend! xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest śliczne! Tylko, że ja miałabym stres, żeby tego cuda nie poplamić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the colors and Your design.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne umilacze:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful. Thanks so much for the pattern. Kisses from argentina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda taka podkładka, a bordiura rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pled pewnie też byłby piękny :) Śniadania na pewno będą milsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiennie zadziwia mnie Twój sposób łączenia kolorów, które z pozoru wydają się "niełączalne". A Ty robisz to i efekt jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello Magdalena,
    yet again you've made something absolutely stunningly beautiful. I love the colour-scheme and the edging looks so neat and perfect!
    Have a nice Sunday,
    Marjan

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna podkładka a wykończenie bardzo efektowne, dzięki za wzór:)
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podkładki! Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna podkładka, od razu chce się jeść :). Bardzo fajnie współgrają ze sobą te trzy tak rożne kolory. Bordiura i frędzle są wisienką na torcie :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna podkładka - świetny pomysł i wykonanie - efekt końcowy dla mnie bomba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna! kolory super, bordiura rewelacja. Dzięki za schemat - obiecuję wykorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, a kolorki bardzo przyjemne dla oka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. What did you use to make your diagram? I like it lots!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała podkładka :-) Cudne kolory i perfekcyjne wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Many thanks for the border pattern - it's just what I need! Best wishes from Germany

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealna :) w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna podkładka :)Bardzo dziękuję za schemat...chętnie wykorzystam.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful! ♥ Pretty colors, border & tassels. Thank you for the graphic!
    Sunny greetings, Nata

    OdpowiedzUsuń
  24. Dear Magdalena! Thanks again for the pattern. I used it and you can see it here: https://www.flickr.com/photos/113079199@N03/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stunning crochet work, though I do not speak your language!
    หนังผีฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  26. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem sympatyczny bieżnik i chyba najbardziej podoba mi się w nim zestawienie kolorów. Ja aktualnie bardzo dużo moich prac robię przy wykorzystaniu tkanin https://ctnbee.com/en/digital-fabric-printing-online które mają specjalny i zarazem dedykowany nadruk. W takim przypadku tutaj ogranicza mnie tylko moja wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!