niedziela, 9 lutego 2020

Dalia


Środek zimy to idealny moment na tworzenie kolorowych, kwiatowych dekoracji, prawda?

Spodobał mi się wzór "Dahlia Coaster" zaprojektowany przez Camillę Lindberg z bloga Crochet Millan, więc zrobiłam swoją wersję Dalii. Użyłam grubszej włóczki i dobrałam po swojemu kolory.






Gotową podkładkę wrobiłam w metalową obręcz. W ten sposób powstała kolorowa, wisząca ozdoba.

 Wzór "Dahlia Coaster" zwraca uwagę kwiatkiem w środku, jest prosty, a przy tym bardzo efektowny, podobnie jak inne projekty, które można znaleźć na Crochet Millan. Mam w planach wypróbować kolejne wzory stamtąd, ale wszystko w swoim czasie ;)





7 komentarzy:

  1. Pięknie dobrałaś kolory . Zawieszka jest rewelacyjna . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna praca. Bardzo podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie jak łapacz snów :-).Piękna ozdoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ozdoba! Niby jak łapacz snów, ale o wiele ładniejsza, ciekawsza dzięki tym kolorom :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mandala.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!