środa, 12 listopada 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - 8



Od zeszłego tygodnia niewiele się u mnie zmieniło, jeśli chodzi o lektury - dokańczam "Czytając Polskę" - ale za to pojawiły się nowe prace szydełkowe. Kac robótkowy w zasadzie mi minął i wkraczam teraz w stan "milion pomysłów na minutę". Ze wszystkich, które przychodzą mi do głowy, zaczęłam realizować dwa. Ponieważ zbliża się grudzień i przestrzeń opanowują ozdoby świąteczne, zaczęłam dziergać śnieżynki. Robię je z niebieskiego kordonka, bo szczerze nienawidzę standardowych kolorów świątecznych dekoracji - wszystkie są czerwono-biało-zielone, bleh. Oprócz śnieżynek "robi się" koszyk ze sznurka. Z racji użytego materiału będzie dość surowy, więc zamierzam ozdobić go szydełkowymi kwiatkami. I guzikami. I koralikami może też. Lubię, jak jest naćkane.

zabawa u Maknety

13 komentarzy:

  1. Chyba taka sama sniezynke robie, jest to jeden z moich ulubionych wzorow, szybciutko sie je robi i ladnie wygladaja. Co roku szukam nowych wzorow, ale do tego zawsze wracam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądają śnieżynki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubie kolorowe gwiazdki na świeta. W zeszłym roku zrobiłam chyba we wszystkich możliwych kolorach.
    Ciekawa jestem jak będzie wyglądał skończony koszyczek. Pochwal się! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te sniezynki. No i koszyczek tez niezle sie zapowiada. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie śnieżynki bardzo mi się podobają, czekam na więcej i naćkany koszyczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądziłam, że ten koszyk to już element dekoracji jest ;) A on się dopiero robi i już zapowiada świetnie :)
    Też zaczynam robić ozdoby świąteczne, mam nadzieję, że skończę coś więcej niż parę gwiazdek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki już u kolejnej osoby, czas zacząć je dziergać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski ten koszyk! Robisz go chyba w jakiś magiczny sposób. Jak tam idzie tan sznurek ?:D Gwiazdka ma piękny kolor, na pewno lepszy niż standardowe :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Twoim koszyczku! Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyk jest cudowny! Bez dwóch zdań. I doskonale wiem, co masz na mysli mówiąc o kacu robótkowym... Przydałoby mi się teraz duuuzo więcej czasu. Na wszystko ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!