środa, 18 marca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - 20



Ostatni raz brałam udział we "Wspólnym dzierganiu i czytaniu" równo miesiąc temu! Nie do wiary, jak ten czas szybko leci.

W moich robótkach królują ostatnio małe, szybkie - przynajmniej w założeniu - projekty. Teraz wzięłam się za średnich rozmiarów serwetkę, przy czym "wzięłam się" oznacza w tym przypadku to, że zdecydowałam się na wzór i wybrałam kolory kordonków, natomiast postęp prac jest taki, jak widzicie na zdjęciu - przerobione ledwie dwa okrążenia. Kolory wybrałam jasne, pastelowe, bo poczułam już wiosnę i zachciało mi się właśnie takich delikatnych barw.

Dzierganie idzie słabo, bo skutecznie odciąga mnie od niego książka którą czytam - "W krainie czarów" Sylwii Chutnik. Jest to zbiór opowiadań jednej z moich najulubieńszych autorek, która ma wielki talent do opisywania przeciętnego życia przeciętnych ludzi. Chutnik wspaniale, w prostej formie, wydobywa dramatyzm tkwiący w codzienności, w zwyczajnych słowach, gestach i zdarzeniach. W jej prozie nie ma wielkich słów ani porywających wydarzeń, jest dyskretna i pełna empatii obserwacja ludzi, których mijamy codziennie na ulicy. Jeśli tylko będziecie miały okazję, koniecznie sięgnijcie po tę książkę - literacka uczta i silne emocje gwarantowane.

zabawa u Maknety

15 komentarzy:

  1. Czytałam "Cwaniary" :) fajna była:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie książką, i czekam na tą serwetkę w tych cudnych kolorkach. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widzę, że czytanie wciąga Cie tak jak mnie ;) Ja zaczęłam robić szarą chustę na szydełku, ale najpierw koleżanka namówiła mnie na książkę "50 twarzy G... "...niestety nie skończyło się na 1, musiałam przeczytać cała serię :D

    No i dopiero po 3 tygodniach w końcu udało mi się rozwikłać wzór i zacząć w pełni szydełkować chustę.
    Hmm...ale jak długo będę ją robić...już wpadła mi w ręce kolejna seria książek :/

    Przy okazji śliczne masz kolory kordonków ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna idzie, to i koloki bardziej kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne takie cukierkowe kolory wybrałas. Zrób serwetkę i pochwal się.
    Chutnik nic nie czytałam. Musze się w końcu zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje zestawienia kolorystyczne ;) czekam na dalszy rozwój serwetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki wiosenne przyciągają, to fakt :) Miłego dziergania i dzieki za polecenie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki wybralas, dziergaj i pokazuj nam , co zrobilas...a autorki tej nie znam, ale moze kiedy uda mi sie cos przeczytac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie obejrzałam cały Twój blog od deski do deski... przepiękne rzeczy tworzysz i profesjonalnie je prezentujesz. Czuję się mocno zainspirowana Twoimi pracami, wspaniale łączysz kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aż się zaczerwieniłam od tylu komplementów ;)

      Usuń
  10. Fajne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne te pastelowe kolorki :) Ciekawe, co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna idzie, pastelowe kolorki nieodzowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pastelowe kolory wybrałaś. Znalezienie wzoru i zdecydowanie się to już jest połowa sukcesu. Muszę sięgnąc po tę książkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, bo albo czytamy, albo dziergamy, chyba że dziergając słuchamy audiobooka, to wtedy jedno z drugim da się pogodzić, o ile warunki do słuchania są. Czekam na wiosenne pastele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!