sobota, 28 marca 2015

Pastelowy ból głowy


Udało mi się skończyć serwetkę, która wcale a wcale mi się nie podoba. Nie chciałam jej pruć, bo tak mi jakoś szkoda mojej pracy, a rzucić w kąt niedokończonej też bym nie mogła, bo by mnie męczyła.
A nie podoba mi się, bo:
- okazało się, że blade pastele to nie moja bajka. Kolor ma być żywy albo żaden - albo pstrokacizna, albo biało. Półśrodki są be.
- mniej więcej w połowie robótki zorientowałam się, że w jednym z początkowych okrążeń się pomyliłam i zapomniałam o jednym powtórzeniu (test na spostrzegawczość - znajdź byka w serwetce)
- mimo, że niechcący zmniejszyłam wzór o jedno powtórzenie, to serwetki jest i tak za dużo na brzegach i brzydko się faluje. Prasowanie uratowało trochę sytuację, ale to wciąż nie jest to.

Obiektywnie rzecz biorąc, serwetka nie jest taka zła. Na zdjęciach wychodzi ładnie, ale na żywo wygląda jak sprana i jakoś nie mogę się do niej przekonać. No nie mogę i już.







12 komentarzy:

  1. Uważam, że jest całkiem jaskrawa. Akurat sprane lubię bardzo i pewnie znajdziesz jeszcze niejedną taką osobę, która z radością zostanie obdarowana tą śliczną serwetką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tak źle ;) Może było trzeba zrobić ją w dwóch kolorach? Ale i tak dobrze wygląda, może nie sprana, ale raczej wybielona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jesteś zadowolona ze swojej pracy, ale moim zdaniem jest bardzo ładna. Może połóż ją na białym lub jaskrawym obrusie.
    Zapraszam do dodania linków do tego i wcześniejszego postu do mojego sobotniego link party.

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful !! Love the colors.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! I think that colors are gentle and love their combination!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to samo - albo intensywne kolory, albo biel :-)
    Serwetka mimo wszystko bardzo mi się podoba :-) Piękny wzór i śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko serweta jest bardzo ładna. Ciekawy wzór. Z głowy? :) A i falujących się brzegów nie widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór z jakiejś gazetki, skserowałam i oczywiście nie zapisałam ani tytułu, ani numeru.

      Usuń
  8. zestawienie mocno pastelowe. ładne. A jak jest duża ? Może można ją naszyć na ciemną poduszkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka spora, ok. 30 cm. Na standardowego jaśka by się nadała. Może pójdę za Twoją sugestią i zrobię z niej aplikację :)

      Usuń
  9. Bardzo piekna serwetka,podziwiam twoje prace sa naprawde wspaniale,pozdrawiam i dziekuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  10. This is MAGNIFICENT ! ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!