sobota, 27 grudnia 2014

Work in progress...


Pracuję teraz nad mini-bieżnikiem z różnokolorowych elementów. Ma być nieduży (ok. 20 na 60 cm), więc będzie w zasadzie prostokątną serwetką ;)


Szczęśliwie dobrnęłam do półmetka robótki i postanowiłam pochwalić się, co już mam. A mam sześć gotowych, zblokowanych kwadratów i jeden zaczęty, który jest jeszcze kółeczkiem. Każdy następny kwadrat idzie mi coraz szybciej, w końcu nauczyłam się wzoru i nie muszę co chwila wsadzać nosa w zeszyt ze schematem.




Korzystam ze wzoru Dream Catcher - jest bardzo prosty i ładny, myślę, że nadawał by się też na podkładki. Jeśli braknie mi cierpliwości do łączenia moich kwadracików, zawsze będę mogła je wykorzystać w ten sposób ;)



11 komentarzy:

  1. Piękne jesienne kolory! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będzie Twój bieżnik :-) Uwielbiam takie kolorowe serwety :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa efektu finalnego. Zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zapowiada, to prawda. Śliczny schemat. Czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się będzie prezentować serweteczka :) A same kwadraty też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Filigranowa robótka - już teraz bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki i taki kolorowy ,aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem efektu końcowego,jak będziesz łaćzyć elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na serwetkę i pojedyncze podkładeczki :) Ależ mnie zainspirowałaś kobieto :D Bardzo ciekawy kordonek, taki ma delikatny połysk, bardzo mnie ciekawi jak będzie prezentować się serwetka w całości :) Pozdrawiam, Kasia z http://kolorowe-szydelkowe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!